niedziela, 15 stycznia 2012

True colors


Nie mam w szafie wielu rzeczy w kolorze czerwieni. Co mnie zainspirowało do zakupu tego pięknego swetra? Może fakt, iż jest to kolor pobudzający, zarówno negatywnie jak i pozytywnie, a taka ambiwalencja towarzyszy mi w wielu sytuacjach aktualnie. Mam nadzieję, że na Was nie zadziała jak płachta na byka, tylko zainspiruje do eksperymentów kolorystycznych. Przyznam szczerze, że po ataku trendu "colour blocking" w zeszłym sezonie, na ulicach zrobiło się znów szaro i smutno. Ja też, idąc za tłumem, wpadłam w tą społeczną pułapkę na tyle głęboko, że dominującym kolorem moich ubrań był ostatnio czarny. Dlatego rozpoczynam intensywna koloroterapię przełamując ciemne barwy tym oto swetrem z sh!

I don’t have many red things in my wardrobe. What was my inspiration for buying this beautiful sweater? Maybe the fact that it is a stimulating color, both negatively and positively. This ambivalence is known to me lately. I hope that it isn’t for you like a rag to a bull, but it will inspire you to experiment with colors. I admit frankly that after the attack of "color blocking" trend last season, the streets became gray and sad again. I also, followed the crowd and fell into the social trap, so deep, that the dominant color of my clothes was the black. Therefore, intense color therapy begins with breaking the dark hues with this red sweater from sh!


  sweter/sweater – sh
skórzane spodnie/leather pants – h&m
bransoletka/bracelet – glitter
pierścionek/ring – glitter
szalik/scarf – h&m
bluzka/top - orsay
buty/shoes – ccc



 

23 komentarze:

  1. genialny pierścień ;) i sweter wygląda na cieplutki :) fajnie!
    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie przełamałaś czerń swterkiem i szminką! Bardzo mi się podoba. Ja też walczę z burością zimowych strojów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega! Mega! Mega! A skórzane spodnie akurat są moim faworytem w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten sweter!! Absolutnie nie dziwie się zakupowi, wszystko jest w nim takie jak trzeba, kolor, fason, warkocze. Super :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory! bardzo mi się podoba twój set :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka <3
    fajny, wyrazisty zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierścionek jest genialny, a zestaw ogólnie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria wspaniała. Sweter też jest świetny, ma doskonały kolor. Całość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweter! za czerwienią nie przepadam, ale jako taki jeden mocny akcent sprawdza się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny pierścionek i sweterek :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie :P
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo ładnie i kobieco Podoba mi się 10/10

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale boskie ciuchy! Świetny sweter i pierścień. Wszystko super, z resztą sama jesteś super!

    Olcia22

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki ty masz sweter! kochana on jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co się stało? Od jakiś dwóch miesięcy niema nowych zdjęć!!! To nie fair!!!!!!!!!!!


    Olciaxd

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna marynarka i pierścionek. <3
    xoxo, M. // http://themintmind.blogspot.com

    PS po tej cegle od razu rozpoznałam Łódź. Ech. Kocham to miasto ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, mega sweter i bransoleta!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi sie podoba

    zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie mocne kolorki :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny ten sweter i buty!!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń